top of page
  • newsatmy

Loji milik Linde bernilai RM40 Juta mula operasi di Kuching

26 Oktober- KUALA LUMPUR

Linde mengumumkan permulaan operasi loji pemisahan udara baharu bernilai RM40 juta di Taman Teknologi Tinggi Sama Jaya di Kuching, Sarawak.

Loji ini akan membekalkan gas nitrogen ketulenan tinggi menerusi rangkaian perpaipan yang meluas kepada berbilang pelanggan termasuk Taiyo Yuden dan LONGi. Oksigen cecair berketulenan tinggi juga akan dihasilkan bagi pelanggan di Kuching dan seluruh rantau ASean

Linde mengumumkan permulaan operasi loji pemisahan udara baharu bernilai RM40 juta di Taman Teknologi Tinggi Sama Jaya di Kuching, Sarawak.

Loji ini akan membekalkan gas nitrogen ketulenan tinggi menerusi rangkaian perpaipan yang meluas kepada berbilang pelanggan termasuk Taiyo Yuden dan LONGi. Oksigen cecair berketulenan tinggi juga akan dihasilkan bagi pelanggan di Kuching dan seluruh rantau ASEAN.

Pengarah Urusan Linde Malaysia, Anuj Sharma berkata, kadar pendigitalan dan penggunaan tenaga boleh diperbaharui yang lebih pantas telah menyaksikan para pemimpin industri dalam pasaran elektronik dan teknologi solar berkembang pesat di Taman Teknologi Tinggi Sama Jaya.-Astro

Pengarah Urusan Linde Malaysia, Anuj Sharma berkata, kadar pendigitalan dan penggunaan tenaga boleh diperbaharui yang lebih pantas telah menyaksikan para pemimpin industri dalam pasaran elektronik dan teknologi solar berkembang pesat di Taman Teknologi Tinggi Sama Jaya.

bottom of page