top of page
  • cik skod

Menikmati percutian pantai di Rawa Island Resort.

10 Sept

Terdapat banyak tempat untuk menikmati percutian pantai di Malaysia, termasuk Rawa Island Resort.


Dihiasi dengan pulau-pulau yang dikelilingi oleh perairan biru yang indah dan pasir putih yang lembut, ia adalah alasan yang tepat untuk melarikan diri dari kesibukan bandar.


Jika anda sedang mencari penginapan yang sesuai, terdapat sebuah resort pulau di Johor yang sepatutnya anda kunjungi!


Terletak di Pulau Rawa, rancang percutian pantai di Rawa Island Resort untuk lawatan yang tidak dapat dilupakan bersama orang tersayang anda.

Dikelilingi oleh air jernih dan alam semula jadi yang kehijauan, resort pantai di Johor ini mempunyai yang terbaik dari kedua-dua dunia.


Masa terbaik untuk melawat Pulau Rawa adalah antara Mac dan September sebelum musim tengkujuh bermula sehingga Februari, jadi rancang trip anda dengan bijak!


Sama ada anda melancong secara solo atau bersama pasangan dan anak-anak anda, Rawa Island Resort mempunyai beberapa bilik yang dikhaskan untuk saiz kumpulan yang berbeza, daripada Hillside Deluxe hingga Frangipani Villa.

Setiap bilik dilengkapi dengan kemudahan moden seperti bilik mandi en suite, pancuran mandian air tawar, penghawa dingin. Walau bagaimanapun, Wi-Fi dan televisyen hanya tersedia di restoran.


Jika anda lebih suka percutian yang tenang dan lengkap, Rawa Island Resort menyediakan full board package bermula pada RM2040 untuk setiap dua malam.


Ia termasuk penginapan dua malam, tiga hidangan harian (sarapan, makan tengah hari dan makan malam), minuman alu-aluan semasa ketibaan, dan pemindahan bot dua hala ke dan dari Mersing, Johor.


Selepas anda semua selesai, maksimumkan masa anda sepenuhnya dengan meneroka pelbagai perkara untuk dilakukan di Rawa Island Resort.

Selain menaiki gelongsor kuning besar-besaran di pantai, resort ini juga menawarkan pelbagai aktiviti sukan air termasuk snorkeling, berkayak, selam skuba, belayar hobi-kucing dan melompat pulau!


Jika anda merancang percutian pantai yang santai di Johor, jangan lepaskan peluang untuk bercuti di Rawa Island Resort.

  • Rate: Full board package bermula dari RM2040 untuk 2 malam (lihat keseluruhan rate di sini)

  • Address: Rawa Island, 86800 Mersing, Johor

  • Contact: +607 799 1204

  • Email: rawaisland@live.com

bottom of page