top of page
  • Writer's pictureArissa Azman

Penyanyi lagu parodi Azman Naim 'dikehendaki' oleh TMJ

28 Ogos 2021

KUALA LUMPUR: Seorang individu yang dikenali sebagai Mohd Nur Azman Naim ‘dikehendaki’ oleh Tunku Mahkota Johor (TMJ) Tunku Ismail Ibrahim.


Ini kerana, individu tersebut berjaya mencuri perhatian ayahandanya, Sultan Johor Sultan Ibrahim Iskandar susulan sebuah video nyanyian parodinya yang tular di Instagram.


Azman, 36, sering memuat naik video nyanyiannya di platform media sosial dan baru-baru ini lagu saduran 'My Way' dendangan Frank Sinatra yang dimuat naik oleh beliau mendapat perhatian ramai.


TMJ dalam satu perkongsian di Instagram, mencari pemilik akaun tersebut sambil memuji perkongsian Azman Naim dalam Instagram dengan kapsyen 'First Class'.


Beberapa jam kemudian, Azman yang merupakan pemilik akaun Instagram @azmannaim44mantra menyedari dirinya dicari oleh TMJ, turut memberikan maklum balas dengan menulis ‘Menjunjung Kasih Tuanku’.


Azman yang juga bapa kepada dua anak aktif membawakan lagu popular yang ditukar ke lirik bahasa Melayu dengan mengambil isu semasa sebagai tema nyanyian lagu saduran sejak pertengahan tahun lalu.


Tidak cukup dengan memiliki suara yang agak unik, lirik yang dibawa olehnya pula cukup dekat dengan situasi dilalui masyarakat masa kini yang terpaksa berperang dengan pandemik COVID-19.

Comments


bottom of page