top of page
  • cik skod

Piala FA: Nafuzi Zain berharap Kedah layak ke pusingan seterusnya


Kedah Darul Aman (Kedah) bakal berdepan tugas getir hari ini, selepas pasukan tersebut bakal membuat perhitungan dalam aksi pusingan pertama Piala FA bertemu Penang.


Aksi yang bakal berlangsung di Stadium Darul Aman (SDA) itu menyaksikan Kedah perlu mencipta kemenangan jika mereka ingin layak ke pusingan seterusnya.


Walaupun masih segar dengan kekalahan lalu dalam aksi Liga Super ketika bertemu PDRM, pengendali Kedah iaitu Nafuzi Zain menggesa agar para pemain kembali bangkit pada aksi tersebut di gelanggang sendiri.


Jelas Nafuzi, kekalahan perlawanan lalu jelas memberi suatu pengajaran besar buat anak-anak buahnya supaya kembali mencipta kebangkitan di hadapan para penyokong Sang Kenari.

“Untuk perlawanan menentang Penang FC dalam saingan Piala FA, kita perlukan kemenangan bagi memastikan Sang Kenari layak ke peringkat seterusnya.

“Saya begitu berharap pemain dapat bangkit kembali dengan aksi lebih bersemangat dan lebih baik supaya tidak mengecewakan penyokong yang akan hadir sekali lagi memberi sokongan padu di laman sendiri,” katanya menerusi Berita Harian.



bottom of page