top of page
  • newsatmy

Zarina Anjoulie anggap Iqbal kejar publisiti murah

13 Januari 2022

Setelah sekian lama tidak mendengar berita pertelingkahan antara usahawan sensasi, Datuk Seri Vida dan bekas pembantu peribadinya iaitu Iqbal Zulkefli, semalam timbul semula isu baru.


Komen yang ditinggalkan oleh Iqbal dalam hantaran Instagram mStar yang didakwa seolah-olah memerli wanita tersebut telah ‘menegangkan’ semula keadaan sehingga membuatkan masing-masing berbalas kenyataan serta komen.


Biarpun Iqbal ada membuat satu hantaran mengatakan dirinya tidak memerli mana-mana pihak, ia nampaknya telah membuat DSV terasa hati dengan kenyataan yang diberikan itu.


Tidak hanya mereka berdua, kebetulan selebriti sensasi Zarina Anjoulie bertemu dengan DSV sempat juga meluahkan rasa marah kepada pemuda tersebut dan menyifatkan Iqbal sebagai seorang yang sibuk mencari publisiti murahan apabila kerap kali memerli bekas majikannya itu.


Menjengah di ruangan komen video TikTok itu, rata-rata berharap pertelingkahan antara mereka berdua dapat diselesaikan dan ada juga yang bersetuju dengan apa yang diperkatakan oleh Zarina atau lebih mesra dikenali sebagai Anju.

Comments


bottom of page